Saturday

~ Aku Ingin MencintaiMU ~



~ * ~

Tuhan Betapa aku malu
Atas semua yang KAU beri
Padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
Sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali, agar aku 
kembali
Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanMu
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMu..

Aku ingin mencintaiMu setulusnya, sebenar-benar aku cinta
Dalam doa
Dalam ucapan
Dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMu selamanya, sehina apapun diriku
Ku berharap untuk bertemu denganMu ya Robbi

Entah mungkin karna ku terlena
Sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali, agar aku
kembali
Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanMu
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMu..

~ * ~

Album : Muhasabah cinta
Munsyid : Edcoustic

Alhamdulillah.. mari kita menghayati lagu yang penuh dgn maksud yang mendalam.. Sesungguhnya hati ini amat sukar di jaga, dari hatilah manusia akan mudah di kawal nafsu.. dr hati jugalah lahirnya cinta..
Semoga Allah tetapkan hati ini dalam cintaNYA dr segala2nya~



|| Wahai hati tempat jatuhnya pandangan ILAHI.. teruslah meraih CINTA ILAHI.. teruslah bermujahadah menggapai redhanya kerana di situlah kemenangan yang terlahir buat dirimu.. :) ||


Wassalam.
~nida~

0 comments:

Post a Comment

Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

miNe.. Life.. futuRe.. Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez