Monday

lalalalaa~~~... (^_^)


Alhamdulillah..
syukur ke hadrat ilahi.. hari ni merupakan hari yang ke 6 umat islam berpuasa..
semalam bru sampai ke shah alam.. eeiii.. seronok giler lpas bbuka puasa bersama family semasa cuti hujung minggu,,, rase mcm nk blik je stiap kali cuti.. huhuu..
tp xbleh nida.. nxt week test mnanti kamu taw...

hmmm.. test enterprise system.. rse mcm ssah je soalan yg bkal keluar nti.. huhuu.. open book lak tu.. tntu soalannyer general.. xde dlm bku.. lecturer plak sruh dbawanyer buku.. xpelah kan.. mungkin ade keyword2 yg kte tgok je dlm buku tu kte akan teringat blik sedikit sebanyak ape yg lecturer ajar.. huhuuu...
semalam xsempat nk coret2 kt blog ni.. cz blik aje dr kpg semalam terus je rebahkan dri diatas tilam yg kurasakan sungguh empuk walaupun xdelah seempuk mana.. huhuu..
tp tahu ajelah kan di bulan puasa ni.. letak aje badan terus terlena di buai mimpi..

tak tahulah bende ape yg memberatkan kelopak mata ni... huhuuu..
semalam sampai agak awal jgakla.. sampai aje kt bilik terus aje dapatkan 'cik tak' huhuu...
rindu asenyer selama 4 hari tak memeluk 'cik tak' huhuuu..
kalian nak tahu spe 'cik tak' ??? heeee~~~ dielah peneman setiaku.. tak jemu mendengar segala masalah yang dihadapi.. thanks 'cik tak'.. =)

inilah dye peneman setiaku namanyer 'cik tak'  huhuuu.. =)

even cik tak xpernah memberi respon.. tetapi die xpernah menolak segala luahan hati ini.. die sentiasa bersama diriku di waktu susah n senang...
dan mengembirakan hari-hari sepi dan sunyiku... heheh.. jiwang lak.. heeeee~~~ :p

hmm.. mlm ni planning daku nk membuat assignment hci yg tak disiapkan lagi.. huhuu.. janji nk buat masa blik kpg aritu tapi tertangguh jg.. tak tahu lah.. blik kpg mesti sume keje yg nk dibuat mesti tertangguh.. hehee.. di kpg setiap hari di lalui dengan gelak tawa anak buah huhuu.. bermain dengan diorang aje kje.. mcm mana la tak dipanggil budak2 nida.. hahaha... perangai dah mcm budak2 dah.. heheh.. nk buat mcm mana.. suka sangat melayan kerenah budak2 ni.. klu tak dilayan kesian pula tgok diorg ni..

dah ler msih kecil.. mesti nak kan perhatian dan bermanja2 dari org yg lebih dewasa kan.. kite plak kne tjukkan contoh yg baik kt bdak2 ni.. hmmm.. contohilah maksu korg ni yer.. hehehe.. :p
hmm.. tibe2 aje hidung ni terbau sesuatu yg sedap kt dapur heheh.. akak2 kt umah sewa ni ske sgt memasak.. huhuu.. setiap malam ade je menu yg dyorg nk bwat.. (^_^)~~~

mlm ni katenyer nk dibuat kek batik ala2 sarawak gitu..
bau da sedap da ni.. heee~~ nida ble lak nk masak ni nida...?? xpe... belajar dari akak2 yer.. hihii.. muda lagi... yeyeye..
hmm.. ini kak jun..
teman serumah & juga coursemate
shari klu tak gelak ngan dye mmg xsempurna
ase hari2 ku hahaaa.. =)










time kasey yer akak2... terbaik punyer.. sporting and tak leka melayan 'kenakalan' ku..
gemok den lpas ni.. hehehe... :D


inilah kek batiknyer.. dah siap dimasak... huhuu.. ~~sedap.. =) 
baiklah kalian sume yer.. dyorg dah memanggil-manggil sruh merasa kek nyer.. nanti esok ari kte sembang2 lagi yer...
wassalam sume~~
moge pangjang umur dan dimurahkan rezeki kite semua pada esok hari..
selamat berpuasa semua...
tata...
~nida~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

miNe.. Life.. futuRe.. Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez